ביטוח בריאות בחברת מדנס – כיצד בוחרים את המקום בו עושים ביטוח בריאות

לא מעט חברות וסוכנויות ביטוח מציעות לנו לעשות אצלן ביטוח בריאות, ביטוח שנועד להשלים את מה שקופת חולים לא מעניקה לנו במסגרת ביטוח משלים. מן הסתם, לכל חברה יש פוליסה משלה כאשר סוכנויות הביטוח מציעות לנו את מגוון הפוליסות של החברות השונות אותן איתן היא עובדת.

כשאנחנו ניגשים לעשות ביטוח בריאות בחברת מדנס או כל חברה אחרת בשוק, עלינו לבחון מספר נקודות אשר חלקן קשורות באופן ישיר לביטוח עצמו, מן הסתם, אך כפי שנוכל לראות מיד, חלקן לא קשורות כלל לביטוח או לפחות לא מה שכתוב במסמכים עצמם. שכן אנחנו צריכים לזכור שבסופו של דבר, הפוליסה אומנם מתבטאת בסעיפים השונים, אך אנחנו נוכל ליהנות ממנה רק אם החברה באמת תעמוד מאחוריהם.

כל פוליסת ביטוח בריאות בחברת מדנס או בחברה אחרת, מתייחסת למצב נתון, כלומר למצב הבריאות שלנו בנקודה בה אנחנו חותמים על הפוליסה אך היא מכוונת למצב בו מצבנו הבריאותי משתנה לרעה. חשוב לזכור את זה, מאחר ובסופו של דבר הפוליסה נועדה לאפשר לנו לקבל שירות אשר נועד לעזור לנו מבחינה רפואית. אין טעם לחתום על פוליסה אם היא לא מספקת לנו כלים במטרה לשפר את בריאותנו כשאנחנו צריכים זאת. אנחנו לא יכולים את איכות הפוליסה על פי המצב הנתון אלא על פי האפשרויות שהיא מעניקה לנו, אם מצבנו ישתנה לרעה.

מה הם הדברים שאנחנו צריכים לבחון כשאנחנו חותמים על פוליסה

כאמור, אנחנו יכולים לחלק את הנושא של חתימה על פוליסת ביטוח בריאות בחברת מדנס או בחברות אחרות לשני חלקים. יש את החלק הפרוצדוראלי ויש את החלק שמתייחס לשירות.

החלק הפרוצדוראלי מתייחס לכל הסעיפים והתתי סעיפים שנמצאים בתוך החוזה שבינינו לבין חברת הביטוח. עלינו לבחון את הסעיפים השונים, מה בדיוק הם כוללים, על פי שני מדדים, מה חברת הביטוח מציעה לנו ובאילו תנאים. כלומר, אם אנחנו רוצים לקבל שירות רפואי מסוים, מה בדיוק החברה מציעה ואילו תנאים היא מציבה, אם אנחנו רוצים לקבוע תור אצל רופא או ליהנות השתתפות מחברת הביטוח על טיפול מסוים, מה בדיוק התנאים לכך.

בין היתר, אנחנו צריכים לבדוק מה תקופת האכשרה, מה עלינו להגיש, תוך כמה זמן נקבל את מה שאנחנו מבקשים ועוד. מדובר על דברים מאוד חשובים על מנת להבין, מה מגיע לנו, וכיצד אנחנו מקבלים את זה.

כשאנחנו מסתכלים על הצד שמתייחס לשירות, הרי שעלינו לבחון, תוך כמה זמן החברה מטפלת בתביעות שלנו, מה בדיוק מדדי השירות האובייקטיביים, אלה שנבחנו על ידי גורמים חיצוניים יכולים ללמד אותנו על כך. בסופו של דבר, אנחנו לקוחות, צרכנים שהחברה אמורה לשרת, ולכן חשוב שנדע מה איכות השירות שלה.

השאר תגובה

שירותי בריאות - חיפוש באתר
צרו איתנו קשר עכשיו!

השם שלך (חובה)

הדואר האלקרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך